پایان نامه و مقاله isi

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

پایان نامه و مقاله isi

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

مشاوره رایگان انجام مقاله ISI،پذیرش سریع مقاله ISI،نگارش مقاله ISI،چاپ در کوتاه ترین زمان مقاله ISI،انجام صفر تا صد مقاله ISI

بایگانی
  • ۰
  • ۰


نکات مهم در عقد قرارداد با موسسه انجام پایان نامه چیست؟

۱)حتما به صورت حضوری به دفتر موسسه مراجعه کنید زیرا خیلی از سایت های انجام پایان نامه صرفا دارای یک آدرس نامعتبر می باشند و در مراجعه حضوری شما متوجه این مساله خواهید شد.

۲)قبل از انعقاد قرارداد حتما از رزومه کارشناس دیدن نمایید و صحت آن را بررسی کنید زیرا خیلی از موسسات بعد از انعقاد قرارداد کارشناس تعیین میکنند و ممکن است زمان را از دست بدهید.

۳)در صورت مراجعه حضوری حتما از دستگاه کارتخوان استفاده نمایید زیرا دستگاه کارتخوان از نظر اعتبار حقوقی بالاتر از کارت به کارت می باشد و مربوط به موسسه است نه شخص حقیقی.

۴)دانشجویان زیادی بوده اند که کارشناس آنها به هر دلیلی در اواسط کار پایان نامه را بی فرجام رها میکند. حتما از توانمند بودن موسسه اطمینان پیدا کنید تا در صورت بروز این مشکل کارشناسان دیگری داشته باشد که جایگزین کارشناس قبلی کند.

۵)نمونه کارهای موسسه در رشته ی خود را ببینید تا از تجربه موسسه آگاه شوید.

 

برگزاری جلسه آموزشی جهت آمادگی دانشجو برای دفاع: به منظور شناخت کافی دانشجو از کار و آمادگی جهت حضور در جلسه دفاع، مشاورآنلاین امکان برگزاری جلسه توجیهی را برای دانشجو فراهم می‌کند.

حمایت تا آخرین لحظه: سابقه فعالیت موسسه تضمینی بر پشتیبانی دانشجو تا پایان کار می باشد.

اصلاحات تحقیق: مشاورآنلاین متعهد می‌شود که تا تایید نهایی کار، اصلاحات وارد شده از طرف استاد راهنما را در زمینه انجام پایان نامه انجام دهد.

حفظ اطلاعات شخصی دانشجو: اطلاعات شخصی دانشجو نزد مشاورآنلاین محفوظ می ماند و به هیچ عنوان افشاء نخواهد شد.

 

معیار های ارزیابی پایان نامه

جنبه نوآوری تحقیق: یکی از سوالات قطعی اساتید داور هر پایان نامه به طور حتم راجع به جنبه های نوآوری پژوهش انجام شده توسط دانشجو می‌باشد که طبیعتا در انتخاب اولیه موضوع و نگارش پروپوزال حتما باید به این امر توجه شود.

نتیجه گیری مناسب: معمولا فصل پنجم پایان نامه ها به تحلیل و نتیجه گیر ی دستاوردهای تحقیق اختصاص می‌یابد که اکیدا باید توجه شود که نتیجه‌گیری دارای بعد عمومی نبوده و مشخصا مربوط به تحقیق صورت گرفته باشد.

نگارش صحیح: محتوای پایان نامه باید از ساختار تعیین شده در پروپوزال تبعیت کند و متدولوژی مشخص شده نباید دچار انحراف شود

پیروی از فرمت نگارشی استاندارد: هر دانشگاه برای نگارش پایان نامه ارشد تحصیلات تکمیلی دارای یک فرمت از پیش تعیین شده می‌باشد که طبیعتا بایستی نوشتار در آن قالب انجام شود مرجع دهی ها طبق استاندارد مشخص شده صورت پذیرد.

چکیده غنی: از آنجایی که اساتید داور به منظور درک کلی محتوای تحقیق در اولین مرحله اقدام به مطالعه چکیده می‌کنند، لذا باید چکیده به طور مناسب تهیه و به دقت نوشته شود.

خروجی نرم افزار: دانشجو در صورتی که بر نرم افزار مورد استفاده در پژوهش تسلط کافی نداشته باشد و از شخصی برای مشاوره کمک گرفته باشد، باید دقت شود که اساتید داور در این مورد از وی سوال خواهند پرسید، لذا یا بایستی بر نرم افزار مذکور مسلط شود و یا پاسخ سوالات احتمالی اساتید داور را از پیش آماده کرده باشد.

 

ارائه موضوع پایان نامه

انجام پایان نامه ارشد
۱)ارائه موضوعات پایان نامه بر اساس مقالات معتبر ISI
۲)تعریف موضوع پایان نامه منطبق با زمینه شغلی، علاقه و توانایی دفاع دانشجو
۳)بومی سازی و سفارشی سازی موضوع بر اساس ویژگی های کشور
۴)دادن حق انتخاب به دانشجو با ارائه لیستی از موضوعات متنوع

 

انجام پایان نامه

انجام پایان نامه ارشد
موسسه ی مشاور آنلاین با تجربه چند ساله در زمینه انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری ، سمینار و پروپزال در حوزه های فنی مهندسی و نیز علوم پایه و علوم انسانی قادر است نیازها و سلایق مختلف دانشجویان عزیز را برآورده سازد. همچنین موسسه ی مشاور آنلاین با دارا بودن کادر متخصص و با تجربه درحوزه فعالیت های خود اکنون آینده ای درخشان را در فراروی خود می بیند.

 

انجام پروژه

انجام پایان نامه ارشد
انجام پروژه های دانشجویی در رشته های مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ،سفارش انجام پروژه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری توسط تیم ممتاز شامل فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در مشاور آنلاین به بهترین نحو ممکن پیاده سازی و تحویل داده می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی